Translate

torsdag 12 december 2013

År 8 Reflektion Gipsmask

Reflektion/Utvärdering 
  1. Beskriv vad du gjort under detta område och vilket tema du tolkat. "Jag har gjort en gipsmask som föreställer... Jag har tolkat temat..."
  2. Vilken teknik har du använt dig av? "Jag använde mig av gips och kartong för att bygga upp former..."
  3. Varför valde du att göra det du gjorde? "Jag har gjort en mask på tema "Att vara människa" - jag tänker så här..." (Motivera - UTFÖRLIGT.)
  4. Vilka kopplingar finns det till dig i den uppgift du gjort? (UTFÖRLIGT.)
  5. Vilka samtida eller historiska bilder har du hämtat inspiration från under arbetets gång? Lägg in bilder i ditt dokument och länka till källan.
  6. Vad har gått bra? Från början till slut. (Idé - inspiration - konstruktion - tolkning - ytbehandling- reflektion.)
  7. Vilka svårigheter har du stött på/vad kan du tänka på till nästa gång du skapar något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul om du vill kommentera vårt arbete på bloggen :)